خانوما میشه لطفا جواب آزمایش منو ببینید

تصویر
۳ پاسخ

پروتئین زده مثبت ولی عدد نزده اگ بالایی 300باشه خطرناکه

تست قند و ازمایشت که خوبه کلا
پروتئین مثبت تو ادرارت هست

برو فشارت بگیره اگر ورم داری به دکتر بگو
ورم و فشار بالا میتونه به خاطر پروتئین باشه

فکر کنم دفع پروتئین داری

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد