۵ پاسخ

قندت کمی لب مرزه رعایت میخاد

عزیزم فقط قند ۱ساعته یکم بالاس

خیلی خوبه، فقط تیروئیدت کمی برای بارداری بالاست
چون باید زیر۳ باشه

قند یه ساعته بالاست

صفحه دو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری