خانما میشه جواب آزمایش منو ببینید

تصویر
۵ پاسخ

ویتامین دی پایین
اون یکی هم فاکتورخون هس نسبت به رنج نرمالش ببین

قندت عالیه عزیزم

ویتامین دیت ی خورده پایینه

قندت خوبه
ولی ویتامین د پایینه دوز قرصت میبره بالاتر

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان ۲ ماهگی
مامان دانه انار مامان دانه انار ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی