سلام دوستان میشه آزمایش منو ببینید خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

قند ناشتا یکم زیاده

ناشتا یکم بالاست ۹۶ بدون خوردن هیچی عزیزم مراعات کن

به دکترت نشون بده قندت یه کوچولو بالاست و باید تحت کنترل باشی رژیم غذایت رو حتما رعایت کن

خوبه آزمایشت

سوال های مرتبط

مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی