۳ پاسخ

قند غیر ناشتات بالاس باید حتما زیر ۱۲۰ باشه

قند ناشتا که نرمال هست ، قندهای دیگه هم اگر با محلول ۷۵ گرمی تست رفتن که معمولا هم ۷۵ گرمی هست و تو نسخه ات نوشته ، خداروشکر نرمال هست همه چی

خوی هست که

سوال های مرتبط

مامان رادین و ملورین مامان رادین و ملورین ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری