آزمایش تیروئید دادم
الان اوکیع این یا نه
#بارداری

تصویر
۳ پاسخ

مال من 3بود خوبه 👍

اره زیر دو نیم اوکیه ــولی من یک شدم بازم قرصمو قط نکرد😑

مال من۱/۷بود ولی بازم لوتیروکسین ۱۰۰میخورم

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد