۴ پاسخ

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی. دکتر خیلی خوبیه .باید از پذیرش ۲۴ نوبت بگیرین

عزیزم من میرم پیش ایشون

تصویر

سلام دکترم منو به دکتر حدادی نژاد معرفی کرده بود خیلی خوبه خیلی فقط روزهای زوج هستش حتما حضوری برو اصلا تلفن جواب نمیدن البته اگه دکتر باشه الان چون اخرین باری ک من رفته بودم بهمن بود گفتم دکتربعدعید میره خارج،توی گوگل بزن ادرس برات میاره

واسه بچه یا بزرگسال؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نخود💙 مامان نخود💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری