۳ پاسخ

اگ تنبلی تخمدان داشته باشی همیشه مثبت میمونه منفی نمیشه

اگه دوخط پررنگ بشه اره

وقتی بخوای فولیکول بالغ ازاد کنی مثبت میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری