۹ پاسخ

من تخت و کمد و ویترین جدا باهم شذ۳۵ توی تاپیک هام هست عکسش میتونی ببینی

مث کمد منه خیلی خشکله

نه

کمد ۸۵۰۰

این مدلا فکر میکنم قدیمی شده

ویترین دار نگیر ترجیحا ساده بگیر بدون منبت کاری

من تخت و کمد و خوش خواب ۲۶ گرفتم

من تخت و کمد رو باهم۳۵ میلیون گرفتم
البته یه شلف دیواری ام گرفتم

ویترین دار نگیر اصلا کاربرد نداره

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آقا فرهان🩵✨️ مامان آقا فرهان🩵✨️ ۱۳ ماهگی
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی