سلام بچه ها من تپش قلب دارم هفته ۳۱ هستم طبیعیه

۳ پاسخ

تاالان فهمیدم همه چی تو بارداری طبیعیه و نباید الکی حساس و مضطرب بشیم
خودم هم همه جور دردی رو توبارداریم کشیدم

اگه زیاده طبیعی نیس

منم مثل شمام مخصوصا وقت خواب

سوال های مرتبط

مامان حورا مامان حورا ۸ ماهگی