۱۰ پاسخ

۱۹هفته

منم حس نمیکنم فقط زیردلم‌تیرمیکشه

من ک حس نمیکنم 🤐🤕

من که هنوزم حس نمیکنم...ینی طوری شده که اگر حس کنم هم اونقدر خفیفه میگم ممکنه روده هام باشه

از هفته ۱۸ ۱۹ بود دیگ ۲۰ ب اینور حرکت هاش بیشتر شد شکر خدا

از ۱۵هفته

۱۹ هفته

از ۱۱ هفته فهمیدم مثل ماهی بود تا ۱۶ هفته
۱۶ هفته یه بارقشنگ لگدزد بعد اون دیگه مثل ترکیدن حباب

من از۱۵ به بد مثل نبض و ماهی بد۱۸واضح الآنم دو سه روز حس نکردم

نه هنوز 🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری