۹ پاسخ

من تا مثبت شد رفتم هفته ۵ ازمایش بارداری نوشت و‌سونو ساک جنین

من هفته ۸

۳،۴ روز از پریودم گذشت بی بی چک مثبت شد رفتم ازمایش فرداش اونم مثبت شد همون روز رفتم دکتر فکر کنم ۳،۴ هفته بودم زود متوجه شدم بارداریمو

از سونو واژینال میترسم میخواستم زمانی برم که سونو شکمی نشون بده

من ۵ هفته

برو الان دگ ی سونو داری برای ساک جنین

هفته پنجم با بتا مثبت
برای یه سری مکمل و دارو و وقت سونو قلب

من 12 هفته

با جواب مثبت بتا رفتم دکتر

سوال های مرتبط

مامان نجمه مامان نجمه ۲ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نهم بارداری