سلام میگم اسم صدرا قشنگه یا جاوید

۱۰ پاسخ

صدرا

اسم پسر منم صدرا هست خیلی اسم قشنگیه

صدرا جدید تره

شوهرم گفت سورنا ولی من دوس نداشتم بهش گفتم صدرا گفت اشکال نداره میزاریمش

صدرا قشنگه

صدرا قشنگه

صدرا

راستش نظر من هیچکدوم.ولی صدرا قشنگ جاوید حس میکنم سنگینه

من صدرا بیشتر خوشم اومد

صدرا بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان سعیده مامان سعیده ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان شاه کوچولو مامان شاه کوچولو ۱۰ ماهگی