قشنگیه ،ولی زیاد شده اگر برات مهم نیست بزار ،اسم هایلین هم خیلی قشنگیه معنیش هم قشنگتر
اره قشنگه
اره 😍
من میزارم ماهلین😍فداش بشم
خیلی تکراریه
آره
منم دختر باردارم،سعی می کنم اسمایی ک ماه و مهرو...دارن نذارم،چون ممکنه خلافه اسمش در بیاد قیافه ش😄😄منو شوهرم خوبیم اما مشخص نیست ک قیافه ش ب کی قراره بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.