دوستان میگم اسم ماهلین قشنگه

۶ پاسخ

قشنگیه ،ولی زیاد شده اگر برات مهم نیست بزار ،اسم هایلین هم خیلی قشنگیه معنیش هم قشنگتر

اره قشنگه

اره 😍

من میزارم ماهلین😍فداش بشم

خیلی تکراریه

آره
منم دختر باردارم،سعی می کنم اسمایی ک ماه و مهرو...دارن نذارم،چون ممکنه خلافه اسمش در بیاد قیافه ش😄😄منو شوهرم خوبیم اما مشخص نیست ک قیافه ش ب کی قراره بره

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هلن و هاکان مامان هلن و هاکان ۴ ماهگی