۴ پاسخ

من شنیدم از ۸ ماهگی
اما یکی از بستگان به بچه ۶ ماهش میده میگه برای آهن بدنش خوبه،البته قطره آهن نمیده

‌دکترگفت هنوززوده

من سه شیره استفاده میکنم
شیر خرما و انگور و و توت هس

سلام گلم برنامه میلی طلاروداری ۱۰سوت طلامیده که قابل برداشته

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی