خانما سونو منو میبیند مشکلی نداره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

والادکترمیگفت تنبلی داری کیست هم داری

اینم سونومن کیست یاتنبلی دارم روز۱۴سیکل دادم سونو

تصویر

منم عکس سونوبفرستم شمای نگاه بندازممنونم

ازکجامیفهمین تنبلی تخمدان داره؟منم سونودادم میخام بدونم تشخیصتون ازروی چیه

تنبلی تخمدان

مطمئن نیستم ولی فکر کنم تنبلی تخمدان نشون داده باز بزار کسی دیگه ام بیاد ببینه

تنبلی تخمدانی داری عزیزم فولیکول غالب نداری برو دکتر بهت دارو بده برای آزاد سازی تخمک

سوال های مرتبط

مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا ۴ ماهگی