ازمایش انتی چطوره

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام خانمی جواب انتیت چیشد دوباره رفتی برامنم مثل شما زده استرس دارم

سلام عزیزم من سنو انتی خوب بود ازمایشم عین شما دقیقا عددش دعاکن بهم انشالله بچه منم صحیح سالم باشه

سلام عزیزم ازمیش ان تی شما چی شد سالم بود؟دوباره رفتین سونو؟

خانوما میهش بگید خوبه یا نه

تصویر

سلام میشه واسه منم بگید خوبه یانه

تصویر

سلام برا شما ریسک زده آمینوانجام دادید یا سلفری میشه نتیجه‌ش رو بگید برا منم دیسک زده موندم آمینو انجام بدم یا سلفری آخه پزشک آمینو پیشنهاد داد ولی من میترسم از عوارضش

ریسکت بالاست ولی نگران نباش سلفری میدی همه چی اوکیه

طبق نظر دکترت پیش برو حتما... فقط نترس مطمن باش خبری نیس

سلفری باید بدی... دکترت راهنماییت میکنه...

احتمالا دکترتون سلفری بنویسن یه ریسک بالا دارید ولی خیلی پیش میاد اینو بالا بزنن و تو سلفری خوب باشه

سندروم دان ریسک داره عزیزم فکر کنم باید ازمایش سلفری بدی

تو این عکس عدد nt نیس
بالاتر عددش نوشته که تو عکس مشخص نیس خودت ببین

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان پناه من🩷🩷 مامان پناه من🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان 🪐🫧ცaran🪐🫧 مامان 🪐🫧ცaran🪐🫧 ۹ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجه 🩵 مامان جوجه 🩵 ۸ ماهگی
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی