آزمایش انتی چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزدلم اولین آزمایش همه چیز نرمال ولی بخاطر عدد انتی شاید شایددددد دکترت بهت استرس بده میگم شاید چون همه دکترا مثل هم نیستن و شعور دارن ومیدونن عدد زیر سه نرمال وشاید بگه بری سلفری آزمایش بدی لطفاااا اگر دکتر اینو گفت اصلا استرس نگیر چون قطعا جواب سلفری منفی و همه چیز خوبه چون عدد انتی مثل من بود و ازمایشتم همینطور گفتم بگم استرس نکشی انشاالله دکتر شنا مثل دکتر من نیست و شعور اینو داره که نفرسته سلفری الکی الکی ♥️

همه چی خوبه خداروشکر.عزیزم این غربالگری هس ان تی نیس.ان تی اونی بودکه رفتی سونو.این غربالگری که ازمایش خون دادی

خوبه
باز بابد ببینی دکترت چی میگه

همچی نرمال شکرخدا😍

سوال های مرتبط

مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان پناه من🩷🩷 مامان پناه من🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان 🪐🫧ცaran🪐🫧 مامان 🪐🫧ცaran🪐🫧 ۹ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان جوجه 🩵 مامان جوجه 🩵 ۸ ماهگی
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی