جواب ازمایش انتیم اومد میشه ببینید

تصویر
۵ پاسخ

برا منم ریسک خورده بود سلفری دادم خداروشکر چیزی نبود خودتو نگران نکن
ریسکش مثل منه خیلی بالا نیست

ریسک زده باید سلفری بدی
تیغه بینی و دید تو سنو؟

یکی از ریسک هات یکم بالاس عدد ان تی ام یکم بالاس

عدد ان تی چند بوده؟

و این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی