۳ پاسخ

من در حد ۲ الی ۳ قاشق چای خوردی دادم به بچم

بستنی زیر یک سال ممنوع هست

من به دخترم میدم یه دونه کامل نه ولی خب اندازه یه قاشق میخوره

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۱ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۳ سالگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱ سالگی
مامان گیسو و آی سو💕 مامان گیسو و آی سو💕 ۹ ماهگی
مامان شازده پسر💚😍 مامان شازده پسر💚😍 ۱ سالگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی