پسرم هنوز سینه خیز نمیره

۶ پاسخ

پسر منم نمیره

مهبدم نمیره
در حد ده سانت میره فقط

اشکال نداره پسرمن حتی هنوز قلط نمیزنه رو سینه میزارم بیتابی میکنه همسن الان دکتر بودم گف ولش کن بهش گیر نده اصلا شاید قلط نزنه نشینه نخزه مستقیم بره سر راه رفتن

پسرمنم نمیره

باهاش تمرین کن . عضلاتش رو ماساژ بده . بزار رو شکم .
بعضی بچه ها سینه خیز نمیرن یهو چهاردست و پا میرن

دختر منم نمیره

سوال های مرتبط

مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی