۱۱ پاسخ

برای سینه خیز که دیر نشده نگرانی نداره ولی وزنش بنظرم یکم زیادتر از نرماله

سینه خیز هم زوده هنوز

ماشالله ولی وزنش زیاده نسبت به سنش

ماشالله خدا حفظش کنه دیگه باید بره سرکوچه نون هم بگیره 😂♥️♥️

احتمالا به خاطر وزنشه
بزار روشکم اسباب بازی بزار یکم جلوتر و مدام تشویقش کن که بیاد و بگیره

وای ماشالا مگ داریم انقدی

عزیزم وزنش ی خورده بیشتره برای همینه دختر من میخواد ۶ ماهه بشه وزنش ۶۳۰۰ از ۴ ماه سینه خیز رفت دکتر گفت چون لاغره 😢

پسر منم نمیره
یکم تپله
شاید بخاطر وزنشم باشه
چونکه معمولا بچه های کم وزنتر سینه خیز راحتتر میتونن برن

عزیزم ماشاالله وزنش خیلی بیشتر از حد نرماله طبیعیه نمیتونه خودشو بکشه جلو

ماشالله
وزن تولدش چقد بوده مگ

۶ماهشه ۱۱کیلو و نیمه؟

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان 🧸♥✨لیام✨♥🧸 مامان 🧸♥✨لیام✨♥🧸 ۱۵ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی