دوستان حلیم گندم خوردم زیاد ضرر نداره؟اخه دل درد شدم بعدش

۶ پاسخ

وای ک من عاشق حلیممممممم نخورم میمیرم

حلیم ضرر نداره من کلی خوردم چیزی نشد
ممکنه دل دردت ب خاطر سردیش باشه من اینجوریم🤷🏻‍♀️چای نبات بخور

حلیم گوشت و گندم خیلی مفید هست عزیزم،بچه هم خوب وزن میگیره

حلیم یکم سنگینه منم میخورم سوزش معده میگیرم بعدش

خیلی ام مفیده

نفخ کردی یه کم راه برو نبات داغ درست کن در حد یه قاشق بیشتر نه ها عرق نعنا بریز توش بخور

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری