۵ پاسخ

من پدیا بست میدم راضی ام
از داروخونه میگیرم

بهداشت میده ولی اکثر بچه ها اونو نمیخورن بدمزه ست
از داروخانه مارک آدوکید بخر براش
از پنج روزگی

خودت بخر عزیزم مال بهداشت بدمزه بچه ها دوست ندارن

بهداشت میدن ولی العان کمبود همه چی شده

بهداشت میده از همون سه روزه گی که بهداشت ببری بهش میدن

سوال های مرتبط

مامان یاسین و آیلین مامان یاسین و آیلین ۵ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی