مامانا این مدل شیردوش کسی داشته بدرد میخوره

تصویر
۳ پاسخ

آره عزیزم من دارم ولی دو ماه مداوم ازش استفاده کردم چون بچه م کلا سینه نمیگیره مچ درد روم موند با اینکه بعد اون برقی خریدم

من یبار رفتم درمانکاه،گفت اینا از اون بوقی ها و برقی ها بهتره

آره من رو سیسمونیم گرفتم خوب بود راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی