پوره های خوشمزه‌ی سیبی...🍎🍏 اسلاید دوم...

تصویر
۳ پاسخ

میتونم ارد بزنج بهشون اضافه کنم مثل فرنی بشه
مثلا فرنی سیب و سیب زمینی
یا اسلاید بعدی فرنی کدوسبز و سیب ؟؟
تگه جواب بدین ممنون میشم❤️‍🔥

بخار پز کنیم دوتاشونو بعد هر دو باهم میکس کنیم ؟
شیرخشک نریزییم؟

مرسی عزیزم👌👌👌❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی