۴ پاسخ

من استفاده میکنم دکتر به من گفت روزی ۲ونیم سیسی

برای چیه؟ خودت گرفتی یا دکتر نوشته

من‌میدم...هر روز..روزی دو سی سی نیم

برای چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پویان رایان مامان پویان رایان ۱۷ ماهگی
مامان نقل(نلاجونم) مامان نقل(نلاجونم) ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی