از شربت برا دخترم خریدم خوبه

تصویر
۴ پاسخ

خیلی چرت بود من خریده بودم

برا چیه عزیزم

من گرفتم یه قاشق دادم پسرم برداشت توحیاط انداخت شکست

من ندادم اما میگن خوبه چند گرفتی؟دکتر نوشته

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان رونیا مامان رونیا ۲ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) ۳ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی