مامانا چرا بتای من ۲۰۰زده

۵ پاسخ

من بعد سه روز تاخیر شد ۲۰۰ شما چند روز تاخیر ازمایش دادی؟

اگه یکی دو روز تاخیر داشتی اشکال نداره عادی

مشکلی نداره که
چند باید باشه تو ۵ هفته فکر میکنی ؟
من ۷ هفته آزمایش دادم زد بالای ۱۰۰

کمه؟؟؟
من سر سارای انقدر زود رفته بودم ۵۴بود😄

منم با ۲ روز تاخیر شد ۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان 💖👩‍👧💞Marii مامان 💖👩‍👧💞Marii ۷ ماهگی
مامان نی‌نی ناز مامان نی‌نی ناز هفته نهم بارداری
مامان ارتمیس و تو دلی مامان ارتمیس و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدعطا مامان محمدعطا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری