سلام مامانا واکسن چهار ماهگی چطوره؟؟

۵ پاسخ

بچت بردی بخاطر چشمک دکتر چی گفت

پسر منم اصلا اذیت نشد حتی تب هم نداشت خدارو شکر

خیلی راحت تر از ۲

واسه پسر من سبک بود راحت خداروشکر اذیت نشد

واسه ما خیلی سخت بود خیلی

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی