شیر خشک چی خوبه؟

۳ پاسخ

من اپتامیل پرونوترا میدم

نان میدم خیلی راضی ام

میگم این شیر خشکا ایرانی هستن یا خارجی مثلا نان که میدم

سوال های مرتبط