بچه ها برا زردی چیکارکنم؟؟؟

۶ پاسخ

من نبردم دکتر خیلییی پشیمونم
زردیش رسید به 17
ترنجبین این چیزا میدادم فایده نداشت
اگه زردیش زیاد زود ببر دکتر

فقط قطر شیرخشت بگیر بده بچه

عرق کاسنی و شاتره با اب قاطی کن بچه رو با اون حمام بدین
خودت گرمیجات زیاد نخور
قطره بیلی ناستر بده

سلام بچه ی من زردی ش ۱۵بود دکتر بهم گفت برا دو روز شیرخشک بهش بده بعداز دو روز شیر خودمو دادم بچه م خیلی بهتر شد. فقط دو روز شیرخشک بدید نه بیشتر

من دستگاه گرفتم ب دستوری پزشک آوردم خونه سه روز تو دستگاه بود
بعد از اون قطره بیلی ناستر دادم
خودمم روزی ی لیوان عناب
ترنجبین
خاکشیر میخوردم
هندونه هم خیلی میخورم

ببخشید خانما من بچه م اصلا سینه خودم نمیگیره فقط و فقط شیر خشک میخوره چی کار کنم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان سلطان مادر مامان سلطان مادر ۱۰ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی