۱۰ پاسخ

قشنگع اما گرون خریدی بنظرم

گرونه

یکم گرون خریدیش ولی قشنگه

همچین میگن گرونه والا یه رامپر خونگی مارک نیلی اسفند خریدم ۷۵۰ خیلی هم خوب خریدی خواهر مبارکش باشه

گرون خریدی

لباس بچه خیلی گرونه منم خریدم ۳۷۰داد حتی تِل نداره

قشنگه اونیم ک میگه گرونه قیمتا بازارو ندیده 🥴

من مثل همینو قبل عید از مشهد خریدم ۲۸۰

آره قشنگه مبارک باشه

اره خوشگله

سوال های مرتبط

مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان علی🧸🩵 مامان علی🧸🩵 ۱ سالگی