اره خیلی نازه
ای جونم 😍
خیلی خوشگله مبارکش باشه ❤️
خیلی قشنگ هست ولی اگه سربند یا رقیه ببیندی یا روی لباسش نمادی از محرم باشه خیلی کامل میشه عزیزم ان شاءالله خدا نگهدار باش
چقد خوبه منم دختر میخواممممم
مبارک باشه قشنگه😍
اقا یه سوال
تواین سن بدون بادی لباس تن بچه میکنین پوشک مشکل درست نمیکنه؟ من فکر میکردم همش باید زیردکمه تن کنیم واسه همین هیچوقت این مدلی نتونستم بپوشونم بهش
خیلی قشنگه ماشالله😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.