لباس دخترم قشنگه
عیدتون مبارک

تصویر
۱۰ پاسخ

چ نازه دخترت ماشالا لباسشم خیلی قشنگه مبارکش فقط اون گل سر هست تل هست چی هست مناسب این سن نیست ❣️❣️❣️

عزیزم قشنگه ولی درست ست نکردی
این تل سره یا باید سفید باشه یا چیزی سرش نکن
کفشش هم چون اسپرته با این لباس جالب نمیشه بجاش جوراب شلواری سفید پاش کن
مبارکش باشه
میتونی نگین چسبی بگیری بجا تل بچسبونی رو موهاش

باحاله لباسه ولی گل سر نزن

خاله قزی

ای خدا چه بانمکه

مبارکش باشه عزیزم ولی کفشاش اسپرته با پیرهنش جوراب شلواری سفید بپوشون و کفش عروسکی . تلشم سفید باشه بهتره

خیلی فشنگه

مبارکش باشه

عزيزم چه نازه😍قشنگه ان شاالله به شادي بپوشه😍😍

بعلههه مبارکش باشه ب دل خوش بپوشه

سوال های مرتبط

مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 ۷ ماهگی