خانما لباس برا پسرم گرفتم بنظرتون قشنگن

تصویر
۹ پاسخ

مبارکش باشه چون نظر پرسیدی میگم هم شلوار هم پیرهنش شلوغن اگه یکیش ساده بود قشنگتر میشد ولی اینم قشنگه ❤️

قشنگه ولی من خلوت‌تر دوست دارم حس میکنم شیک‌تره.
مبارکش باشه عزیزم

مبارکش باشه عزیزم قشنگن🥰

عالی❣️

اره عزیزم..ایشالا که به دل خوش و تو شادیا بپوشش گل پسرمون♥️

شلوار چند گرفتی

مبارک باشه عزیزم. خوشگلن🩷

اینم یکی دیگه

تصویر

اره عزیزم مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 ۷ ماهگی
مامان لیانا🧿🩷 مامان لیانا🧿🩷 ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی