خانما قشنگن؟یا مال من قبلیا ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

مبارکه عزیزم فقط الان بارداری بهتره نندازی چون باد میاری موقع زایمان سخت میشه دراوردنش برا منو موقع زایمان قیچی زدن 🥲

النگو هاا قبلیت چند شدن؟
و اینارو چن گرفتی

قشنگن مبارکتت باشه
بنظرم هم قبلی قشنگه هم این جدیدهات😕😍

من عاشق اینام مبارکه گل

اینا قشنگ ترن

قشنگه ولی من کلا طلای ظریف میپسندم

خیلی قشنگن مبارک باشه

قشنگع‌فقط اگ ی دونه از این نازک تره بندازی جلو زیبا تر میشه
مبارک باشه ب خوشی استفاده کنی

مبارکت باشه عزیزم قشنگه

جدیدات خیلللی قشنگتره شیک تره

هر دوتا قشنگن عزیزم مبارکت باشه😍❤️

ایناااا
خیلی خوشگله
مبارکت باشه

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط