خانما رفتم ان تی بیایید نظر بدید چیه جنسیتش؟

تصویر
۱۶ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

دختره طبق عکس سونو خودم میگم

دختره

شبیه سونوی دختر منه. انشالله تنش سالم باشه

عزیزم پسره

ضربان قلبش تواولین سونووانتی چندبود؟

ان تی دقیق نیست

سلام گلم یه پیج هس ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیام بده کمکت کنه برای تشخیص جنسیت
اینستا ایتا روبیکا آیدیش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

پسره 😍♥🧿

عدد انتیت چند بود

پسره بانو

دختره؟؟؟؟؟؟

پسره خدانگهدارش باشه

دکتر به خودتون احتمال نداد نگفت

پسره احتمالا

شبیه پسره ۸۰ درصد مبگم پسره

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۵ ماهگی
مامان سلین🌸🧿🌸سلدا مامان سلین🌸🧿🌸سلدا ۷ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته سی‌ام بارداری