۳ پاسخ

من فرداش بردم.

تا سه روز حداقل

معمولا میگن سه روز بعدش میشه برد

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی