خانوما تب بچه از چند نباید بیشتر باشه

۵ پاسخ

از ۳۷ نیم به بالا دکترا میگن تب

۳۷ونبم

۳۷ ونیم

37ونیم ب بالا تب حساب میشه

۴۱ هم تشنج

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی