۵ پاسخ

واسه من خیلی وقته کع میاد اصلا دستکاری نکن

برای من تاحالا هیچی نیومده نکنه شیرم نیاد دیگه دوس ندارم بچم شیرخشک بخوره😥

خوشبحالت من فک کنم اصلا شیرم نیاد توبیمارستان سزارینم هستم

برا منم میاد فقط لباسم خیس شده دوبار

من الان ی ماه شیر میاد البته بی رنگه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان گیس گلابتون😍❤️ مامان گیس گلابتون😍❤️ ۷ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی