وزن نینیتون رو سونوگرافی نگفته مگه؟
من ک کوچیکه حالایکشنبه مجدد سونو وزن دارم
مامان هیوا و هیراد شما تو بارادری سرکلاژ هم شدی چجور گذشت برات؟ منم دوقلوام خیلی استرس دارم و میترسم از زایمان زودرس
دوست من بچش 4/700 بود خودشم خوب بود شکمش بزرگ بود
من، تا 8 ماهگی کسی نمیدونست حامله ام 😂 وقتی به دنیا اومد دختر بزرگم 3800 بود
من شکمم متوسط بود ، ولی بچم وزنش ۳۷۰۰ بود. البته خودم خیلی وزن گرفته بودم . قبل بارداری ۵۴ بودم وقت زایمان ۷۲ . اما شکمم بزرگ نبود
من وقتی حامله بودم همه میگفتن شکمت خیلی کوچیکه حتما بچت ریزه ولی وقتی ب دنیا اومد 3کیلو نیم بود ماشالله بنظرم ربطی ب بزرگ کوچیک بودن شکم نداره
من عزیزم
زن عموم ۳۸۰۰ بود خودش هم شکم نداشت منم شکم ندارم اما نمیدونم بچم چند کیلو دکترم سنو ننوشت برام
من دوقلو بودم تا ماه آخر انکار یه زن عاری که 7ماهه هست یکیش 2300بود یکیش 2600
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.