۷ پاسخ

من بیمارستان دولتی وقت گرفتم برم پنجاه هزار تومن

ببین من کرج هستم با برنامه شفاداک وقت گرفتم اگه کرجی هستی بیمارستان کمالی هم وقت میده برای اکو یکم سخته وقت گرفتن پنج شنبه صبحا باز میشه وقتاش

نه دوم

بچه ی اولته

دکترت توو ارومیه کیه

چرا میری دکترت گفت

بعضی بیمارستانها میگیرن دولتی در حد. دویست تومن
اما سونو گرافی ها بیرون میگیرن بستگی ب جاش داره
دو سه میلیون هست تقریبا
من ارومیه نیستم

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی