۶ پاسخ

ببخشید نی نی کدوم سمت شکمته بعد پسره یا دخمل؟

دیگه تا به هفته نوزده و بیست نرسی ازش انتظار نداشته باش زیاد

دقیقا منم همینطورم

منم هنوز حسش نکردم...

حالا کوچیکه بزار چند هفته دیگه بگذره بعد قشنگ تکون میخوره بیست هفته به بعد قشنگ میبینی

هنوز زوده از ۲۰هفتگه به بعد میشه حس کرد تکون های بچه را

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷 مامان دلارام 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری