۶ ماهه ک بشه بچه دیگ باید شیر خشک ۲ بدیم؟

۳ پاسخ

اره..من از امروز شروع کردم

توتاپیکام هست

من عوض نکردم خیلی بیخود بود خیلی
درضمن من شیر خودمم میدم کم شیرخشک‌میخوره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی