توهفته من بچه میاد توشکم اخه دیگه پایین نیست

۴ پاسخ

اون زیر شکمه ولی خیلی ریزه احساسش نمیکنی

عزیزم تو این هفته چه احساسی داری؟ من انگار نه انگار باردارم تو این برنامه زده تکون هامو دیگه حس میکنی ولی من حس نکردم

هفته ۲۰ به بعد میاد بالا جان

اره میاد بالا ‌

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شهیاد وشیدا مامان شهیاد وشیدا هفته چهلم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۲ ماهگی