۶ پاسخ

اصلا نخور تا جایی که میدونم و دکترا هم میگن مضره

ویتامین A موجود در جگر به شکل رتینول است. مصرف بیش‌ ازحد ویتامین آ در این شکل، می‌تواند منجر به نقایص هنگام تولد شود. این نقایص می‌تواند به‌ صورت جهش باشد و یا حتی منجر به رشد سلول‌های سرطانی شود

والا من ک سه ماه اول هم خوردم هیچی نشد

جگر گوسفند ن مرغ

سلام من از ماه اول هر موقع کباب مرغ داشتیم خوردم خودت وسواسی نکن عزیزم بسپار به خدا

زیاد نخور در حد رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان yazdan👶🏻❄️ مامان yazdan👶🏻❄️ ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی