مامانا جگر بخورم یه دوتکه مشکلی داره

۷ پاسخ

بخورعزیزم اشکال نداره منم خوردم

منم چندروز پیش عجیب بوش اومد فقط دوتیکه خوردم که هوسم رفع بشه

والا من هفته شیش هفت بارداری بود خیلی هوس جیگر کردم چهار پنج سیخ خوردم بعدش فهمیدم ضرر داره تا سونو قلب داشتم سکته میزدم ولی خب همه چی اوکی بود خداروشکر

بخور نوش جونت

جیگر کلا گرمه میگن نباید خورد ولی اگ خیلی هوس کردی ی تیکه کوچولو بخور اشکال نداره عزیزم نذار تو دلت بمونه

من ک دارم میمیرم بخاطر جیگر از اولش ‌ولی ب زور خودمو نگه داشتم😂

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری