۱ پاسخ

من امشب درست كردم شعله گازو خيلي كم كن بزار با حرارت كم يه كم سرخ شه اينجوري مغزپختم ميشه
سويق يادتون نره برىزيد داخلش😉

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان آهو مامان آهو ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۱ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی