۲ پاسخ

نمیشه بدون تخم مرغ که🙃

من باابن دستور درست کردم خیلی خوب شد،اینم از تو همین گهواره برداشتم یکی از مامانا گذاشته بود
البته بگم که من تو خوده پنککم شکر نزدم و بعداز پختش روش شیره انگور ریختم واسه دخترم و خورد و خوششم اومد...

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری